piątek, 23 grudnia 2011

Ciasteczka cynamonowe

Ciasteczka cynamonowe

Jako, że jutro Wigilia, upiekłam cynamonowe ciasteczka :)

Składniki: 


  • 100 g masła
  • 1 szklanka cukru pudru
  • 1 jajko
  • 1 1/3 szklanki mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżeczka mielonego cynamonu
1. Masło utrzeć z cukrem pudrem i jajkiem na puszystą masę.
2. Mąkę przesiać z proszkiem, wymieszać z masą maślaną, dodać cynamon, wymieszać.
3. Zagnieść ciasto i schłodzić je przez 30 min w lodówce. Po tym czasie rozwałkować cienko, foremkami wyciąć ciastka.
4. Układać je na blasze wysłanej papierem do pieczenia (ja wysmarowałam blachę olejem). Piec ok. 10 min. w 180-200 st.C (Ja piekłam około 18min)



Przepis zapożyczony z kuchenneinspiracje.blox.pl <--klik, żeby zobaczyć troszkę przerobiłam.

Są smaczne! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz